Com sabem, Spotify transmet contingut digital (àudio específicament) de les grans companyies discogràfiques a milions d'usuaris en uns quants països del món, inclosos diversos d'Amèrica Llatina. Doncs bé la idea de transmetre en vivo una sèrie de cançons a un cost 'moderado' és una idea prèviament plantejada per la mateixa companyia l'any passat.
La innovació en el servici de hui, és bàsicament un cost menor en les pistes o cançons disponibles en grans quantitats. La idea és un tant semblant a la de Pandora on l'usuari pot disposar dels distints temes d'artistes diversos ignorant parcialment els drets d'autor comprats per spotify atés que s'oferiria a l'usuari una llista de reproducció no-editable prèviament creada per un sistema automàtic de selecció distint per a cada usuari.
Tot pareix indicar que este nou servici de Spotify arribaria a finals d'enguany inclús per als usuaris gratuïts de la plataforma pel que no caldria pagar pel servici, per descomptat en este cas la publicitat serà inclosa per al suport de la plataforma.

Yaiza Ibañez
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada